X

Αρθρογραφία

των καθηγητών των Φροντιστηρίων ΧΡΟΝΟΣ

Μη Μου Κλείνεις την TV...

Survivor, σύγχρονα πρότυπα και τηλεόραση. Γιατί τα παιδιά ταυτίζονται με το reality; Μήπως θα έπρεπε να προβληματιστούμε; Τα δέκα λεπτά πνευματικής ανασυγκρότησης και νοητικής χ...

Μη Μου Κλείνεις την TV...

Ανάγκη Απόδρασης και Εκτόνωσης … Τρόποι Προσέγγισης Εκπαιδευτικών

Ασφυκτικό περιβάλλον, ανάγκη επιβεβαίωσης και απόδρασης - Survivor και λόγοι απήχησης, επικριτική αντιμετώπιση εκπαιδευτικών που προκαλεί εντονότερες αντιδράσεις Οι εκπαιδευτικ...

Ανάγκη Απόδρασης και Εκτόνωσης … Τρόποι Προσέγγισης Εκπαιδευτικών

Έχουμε Πολλά Να Διαβάσουμε Για Αύριο, Παιδί Μου!

Μελέτη και παρεμβατικοί γονείς. Σωστές συνθήκες μελέτης και αναμενόμενα αποτελέσματα. Πόσες φορές έχει ακουστεί αυτή η φράση σε σχολικά προαύλια; Πόσες φορές το έχετε εσείς οι ί...

Έχουμε Πολλά Να Διαβάσουμε Για Αύριο, Παιδί Μου!

Συγχαρητήρια, Έκανες Λάθος!

Το δικαίωμα των μαθητών στα λάθη και πως τα λάθη μπορούν να γίνουν μοχλοί προόδου και εξέλιξής τους. Συχνά ανακαλύπτω πως οι γονείς δουλεύουν μαζί με τα παιδιά με αποτέλεσμα οι ...

Συγχαρητήρια, Έκανες Λάθος!

Εκπαιδεύοντας τα Παιδιά Να Είναι Ευτυχισμένα

Παιδιά θλιμμένα και μη ενεργά. Στόχος είναι να είναι χαρούμενα και αισιόδοξα. Διδάσκοντας καθημερινά τα παιδιά της σημερινής εποχής, της εποχής της οθόνης και της κρίσης, βλέπο...

Εκπαιδεύοντας τα Παιδιά Να Είναι Ευτυχισμένα

Θέλω Να Μάθω Να Μαθαίνω

Τι ορίζεται ως σχολική επιτυχία και κατά πόσο αυτό εξαντλείται στην απόκτηση υψηλής βαθμολογίας ή επιτυχία σε εξετάσεις. Έπαινοι, αριστεία, πρωτιές, συγχαρητήρια. Όλα αποτελούν χα...

Θέλω Να Μάθω Να Μαθαίνω

Βιωματική Μάθηση Kαι Μετωπική Διδασκαλία

Ανάδειξη κάποιων αιτίων δυσκολίας εκμάθησης των μαθητών, μέσω του ήδη υπάρχοντος συστήματος εκπαίδευσης. ...Συνηθισμένοι από μια εικόνα καθημερινότητας, δεν έχουμε στοχαστεί επί...

Βιωματική  Μάθηση  Kαι  Μετωπική Διδασκαλία

Η Σημασία της Συνεργασίας Δασκάλου - Οικογένειας: Η Ισχύς Εν τη Ενώσει

Το σχολείο και η οικογένεια αποτελούν δύο θεσμούς οι οποίοι ασκούν μεγάλη επίδραση στην ψυχοπαιδαγωγική ανάπτυξη του παιδιού. Η συμμετοχή των γονιών στην εκπαιδευτική διαδικασία έχ...

Η Σημασία της Συνεργασίας Δασκάλου - Οικογένειας: Η Ισχύς Εν τη Ενώσει

Τα Παιδιά Και Τα Καρπούζια

Ή αλλιώς, γιατί η σύγκριση των παιδιών μας είναι μια ανούσια και άκρως επιβλαβής συνήθει Είναι αλήθεια ότι πολλές συζητήσεις και έρευνες γίνονται με αντικείμενο την ανατροφή των...

Τα Παιδιά Και Τα Καρπούζια

Παράτα Με!

Σχέσεις γονέων και εφήβων, εστιάζοντας στις πηγές της έντασης και σε τρόπους εκτόνωσής της. Αρκετοί έφηβοι μαθητές ενίοτε καταφεύγουν στην παραπάνω φράση, προκειμένου να αντιμε...

Παράτα Με!

Όταν η εκ-παίδευση στοχεύει στην… εκ- πέδευση!

«Πᾶσά τε ἐπιστήμη χωριζομένη δικαιοσύνης καὶ τῆς ἄλλης ἀρετῆς πανουργία, οὐ σοφία φαίνεται». Πλάτωνος, Μενέξενος Περί παιδείας ο λόγος μου και θα μου επιτρέψετε, εξαιτίας και τ...

Όταν η εκ-παίδευση στοχεύει στην… εκ- πέδευση!

Κριτική Σκέψη ή Παπαγαλία;

Επιχειρώ να γράψω κάποιες σκέψεις και πεποιθήσεις μου για το θέμα «Κριτική Σκέψη ή Παπαγαλία», αφενός επειδή απασχολεί επί χρόνια, τόσο τους μαθητές όσο και τους γονείς, αφετέρου γ...

Κριτική Σκέψη ή Παπαγαλία;

Έπαινος: Σύμμαχος Ή Εχθρός;

Ο έπαινος αποτελεί ένα σημαντικό μέρος της μαθησιακής διαδικασίας και ευρέως θεωρείται απαραίτητος για την πρόοδο των μαθητών. Πολλοί γονείς επαινούν τα παιδιά τους με σκοπό την εν...

Έπαινος: Σύμμαχος Ή Εχθρός;

Το «τέρας» του διαγωνίσματος

Ως σχολική επίδοση θα οριστεί, για τις ανάγκες του παρόντος άρθρου, το μετρήσιμο αποτέλεσμα της προσπάθειας ενός μαθητή ή μιας μαθήτριας στην επίτευξη του στόχου της εκάστοτε μαθησ...

Το «τέρας» του διαγωνίσματος

Να μάθω Ξένες Γλώσσες σε Φροντιστήριο ή να κάνω ιδιαίτερο μάθημα; Ισχύει το δίλημμα;

Δεδομένης της αναγκαιότητας για την εκμάθηση μιας τουλάχιστον ξένης γλώσσας, λόγω των οικονομικών, κοινωνικών και πολιτικών εξελίξεων ανά τον πλανήτη, γεννάται συχνά η απορία στους...

Να μάθω Ξένες Γλώσσες σε Φροντιστήριο ή να κάνω ιδιαίτερο μάθημα; Ισχύει το δίλημμα;

Δείτε όλα τα άρθρα εδώ.

Πως μπορούμε να σας φανούμε χρήσιμοι;




Συμπληρώστε τα ακόλουθα πεδία και θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας.
Εναλλακτικά, μπορείτε να επικοινωνήσετε με όλους τους διαθέσιμους τρόπους
που βλέπετε δεξιά από τη φόρμα επικοινωνίας

Παράρτημα #1 Αχαρνές:
Διεύθυνση: Αγίας Τριάδος 15-17
Τηλ: 210 2445106, 210 2445107


Παράρτημα #2 Θρακομακεδόνες:
Διεύθυνση: Λ.Θρακομακεδόνων 220-222
Τηλ: 210 2430756, 210 2430832